http://www.foodinspiration.nl http://www.foodinspiration.be http://www.foodinspiration.fr http://www.foodinspiration.com
Meld je aan voor het gratis Food Inspiration Magazine
Meld je aan voor het gratis
Food Inspiration Magazine

Bier Milkshake

Kiezen tussen bier en een milkshake? Niet meer, met de Oktoberfest Milkshake van Red Robin.

Milkshakes hebben veel verschillende smaken, maar nu is er een nieuwe smaak bij Red Robin: Bier. Burgerketen Red Robin heeft met komst van het Oktoberfest de 'Beer Milkshake' geintroduceerd. De Milkshake bestaat uit softijs, Samuel Adams Oktoberfest bier, vanille en caramel.

Een soortgelijke milkshake is al eerder gemaakt door Guinness.


Zou jij deze bier milkshake bestellen bij je burger?

Reacties

Plaats een reactie

Inloggen met of
Als je inlogt met Twitter of Facebook wordt je reactie automatisch gepost of getweet met de link naar dit artikel.

Laatste artikelen

Nieuw magazine:
Food & psychology

Gastvrijheid is een psychologisch spel. Het lezen van lichaamstaal, het inspelen op verborgen...

Nostalgie in food

Nostalgische effecten geven je een gevoel van veiligheid dat je doet terugdenken aan thuis of...

Winnen! Kaartjes voor KOST

KOST is het evenement over de Nederlandse eetcultuur voor iedereen die zich bezighoudt met onze...

Women vs. men

Dit leidt tot hevige debatten onder verschillende onderzoekers. Volgens sommigen hebben vrouwen...

Food reclames, niet te weerstaan

We zijn dagelijks omringd met beelden van smakelijk en aantrekkelijk eten op tv-reclames,...

Prikkels!

Niet alleen smaak en reuk, ook textuur, geluid, uiterlijk en prikkels zoals pijn zijn deel van...

Zoeken

Gratis aanmelden Magazine

Vul bovenstaand formulier in om je gratis aan te melden voor het Food Inspiration Magazine. Het magazine wordt elke 3 weken per e-mail verstuurd.

Sponsored stories

Tweets #foodinspiration

Oscar Meuffels @OscarMeuffels
"RT @foodinspiration: Al meegedaan om kaartjes voor @KOST_event te winnen? 7 sept. kiezen we de winnaars! http://t.co… http://t.co/etUPGIAgxr"

KOST @KOST_event
"RT @foodinspiration: Al meegedaan om kaartjes voor @KOST_event te winnen? 7 sept. kiezen we de winnaars! http://t.co… http://t.co/etUPGIAgxr"

Food Inspiration @foodinspiration
"Al meegedaan om kaartjes voor @KOST_event te winnen? 7 sept. kiezen we de winnaars! http://t.co/PnvQAJoL9b http://t.co/etUPGIAgxr"

Sander Martijn @Giocatori86
"RT @ZoeDejean: Wil je naar @KOST_event maar heb je nog geen kaartje? Je kunt ze nu winnen via @foodinspiration http://t.co/6HRiFkus4F"

Corine Holtmaat @corineholtmaat
"RT @foodinspiration: Nostalgie kan bijzonder effectief zijn om een merk te promoten, zeker als het meerdere zintuigen betrekt. http://t.co"

Luganomeer @luganomeer
"RT @foodinspiration: Het geheim achter succesvolle horeca: 30% productkennis. 70% psychologie. http://t.co/hkj1k4nDMs http://t.co/Fb3xtu2LtK"

Miranda Diesch @MirandaDiesch
"RT @foodinspiration: Het geheim achter succesvolle horeca: 30% productkennis. 70% psychologie. http://t.co/hkj1k4nDMs http://t.co/Fb3xtu2LtK"

Jos Muller @JosMuller65
"RT @foodinspiration: Het geheim achter succesvolle horeca: 30% productkennis. 70% psychologie. http://t.co/hkj1k4nDMs http://t.co/Fb3xtu2LtK"

Bianca Wester @BiancaWester
"RT @foodinspiration: Het geheim achter succesvolle horeca: 30% productkennis. 70% psychologie. http://t.co/hkj1k4nDMs http://t.co/Fb3xtu2LtK"

Martine Mingaars @martinemingaars
"RT @foodinspiration: Het geheim achter succesvolle horeca: 30% productkennis. 70% psychologie. http://t.co/UTvPeozoU6 http://t.co/Fb3xtu2LtK"