Food Inspiration 49: Talents Edition

Magazine cover

Inspirational GroentenFruit Bureau

Het Huis van de Smaak wordt door veel bedrijven gebruikt voor klantbezoeken, soms parallel aan congressen of andere activiteiten elders op de Floriade.

Wilt u gebruik maken van de ruimte of anderszins betrokken zijn bij promotionele activiteiten neem dan contact op met GroentenFruit Bureau;

Ad Berends, floriade@groentenfruitbureau.nl, 079-3470808



Bezoek de zinneprikkelende ervaring
Floriade Huis van de Smaak

Het Huis van de Smaak is de inspirerende inzending van de sector voor groenten, fruit en champignons op de Floriade. Het Huis van de Smaak is ontwikkeld door GroentenFruit Bureau en geeft bezoekers een zinneprikkelende ervaring rondom de Meesterwerken van Moeder Natuur.

Met dagelijks actieve meesterkoks, tuinders, een hippe bigshopper vol smakelijke groenten en veel leuke en opvallende wetenswaardigheden vormt het Huis van de Smaak een must-see voor iedere foodspecialist.

U bent van harte welkom!



Huis van de Smaak op Floriade 2012

Het Huis van de smaak is opgedeeld in een drietal gebieden: de Meesterwerken van moeder natuur, de Markt van het Genieten en de Nederlandse Tuinbouw.NL

De Meesterwerken verbeelden de verwondering van groenten, fruit en champignons in de vorm van een zestal werelden. De Markt biedt gelegenheid voor productinformatie en proeven. Binnen de markt van het genieten bevinden zich diverse marktkramen, de Kokkerelli Kids University, een verwerkte groentenpresentatie en een retailstraat.De Nederlandse tuinbouw.NL toont de volledige productieketen en onderstreept op basis hiervan het vertrouwen dat de consument in de producten mag hebben.

Wilt u gebruik maken van de ruimte of anderszins betrokken zijn bij promotionele
activiteiten neem dan contact op met GroentenFruit Bureau;

Filmpje



Huis van de Smaak op Floriade 2012

Het Huis van de smaak is opgedeeld in een drietal gebieden: de Meesterwerken van moeder natuur, de Markt van het Genieten en de Nederlandse Tuinbouw.NL

De Meesterwerken verbeelden de verwondering van groenten, fruit en champignons in de vorm van een zestal werelden. De Markt biedt gelegenheid voor productinformatie en proeven. Binnen de markt van het genieten bevinden zich diverse marktkramen, de Kokkerelli Kids University, een verwerkte groentenpresentatie en een retailstraat.De Nederlandse tuinbouw.NL toont de volledige productieketen en onderstreept op basis hiervan het vertrouwen dat de consument in de producten mag hebben.

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.floriade.nl/

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.groentenfruitbureau.nl

mailto:floriade@groentenfruitbureau.nl

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.business-class.nl/index.php/video/Suze/1123

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.groentenfruitbureau.nl

Unilever

Levenslessen

Powered by MagStream
Technology by MagStream Real Time Publishing