Food Inspiration 49: Talents Edition

Magazine cover

Hospitality Rebels

WELKE STUDENT BEDENKT HET
BESTE CONCEPT? Stem op jouw
favoriet. De winnaar is verzekerd van een ticket voor de Food Inspiration Talent Day en krijgt van ons een special VIP-treatment.

Food inspiration biedt een podium voor hospitality-studenten met een frisse blik.
Dit keer drie professionals in de dop van Saxion Hotelschool in Apeldoorn. De tweede jaars kregen de
opdracht om zelf een hospitality-concept uit te denken. Wij selecteerden drie toppers en vroegen hen om hun concept te pitchen voor Food Inspiration.

Lisa

Malou

Mendy

MENDY KRAMER

Monkies
Het hotel voor eenoudergezinnen
In het hotel kunnen single ouders tot rust komen en andere eenoudergezinnen ontmoeten,
terwijl de kinderen onder professionele begeleiding worden vermaakt.

Speelt in op trend:
Eenoudergezinnen

Doelgroep:
Eenoudergezinnen met kinderen van 1 tot en met 10 jaar,
afkomstig uit Nederland, Vlaanderen en Duitsland.

Special Features:
De zorg van de kinderen wordt uit handen genomen, zelfs ’s avonds en ’s nachts.
Ouders en kinderen hebben een aparte programma-onderdelen; entertainment voor
de kinderen en ontspanning en contact voor de ouders.

Waarom is het uniek?
Het hotel zal wereldwijd het eerste hotel voor eenoudergezinnen zijn.

LISA ULSUMER

Restaurant ECO
Een milieuvriendelijk restaurant met workshops over gezond leven, groen koken en market-to-tabledinners, met als doel gasten de kans te geven hun levensstijl op een positieve manier te veranderen.

Speelt in op trend:
Gezond en biologisch eten

Doelgroep:
Gasten die bewust met gezond en eerlijk eten bezig zijn.

Special Features:
Workshops, excursies, informatie en advies aan gasten die een gezonde levensstijl ambiëren.Interactieve schools.
Waarom is het uniek?
De uniciteit van het concept zit in de combinatie tussen een milieuvriendelijk en biologisch restaurant en verschillende workshops en excursies om gasten van informatie en advies te voorzien.

MALOU CLAASSEN

Hotel Indra
Een hotelconcept dat zich richt op het prikkelen en stimuleren van zintuigen. Gasten verblijven niet, maar ervaren.

Speelt in op trend:
Verblijven is beleven, maatschappelijk verantwoord ondernemen en specifiek gericht op mensen met een visuele of auditieve beperking.

Doelgroep:
Verblijven is beleven, maatschappelijk verantwoord ondernemen en specifiek gericht op mensen met een visuele of auditieve beperking.

Special Features:
De hotelkamers stimuleren en prikkelen zintuigen.De gast kan zelf het licht, het geluid en de geur in de kamer regelen en de kamers hebben een een computer waarmee de gast zijn wensen, zoals een wake-up call, kenbaar kan maken.

MALOU CLAASSEN

Special Features:
Blinden hebben hiervoor een eigen voice-overprogamma, een gesproken beschrijving van wat er op het scherm te zien is.Trilvloeren, geursensaties, lichttherapie en grapjes met gezichtsbedrog.Het personeel is geschoold om goed met de gasten om te kunnen gaan.
Waarom is het uniek?
Het is uniek omdat het zich richt op een specifieke doelgroep, waar andere hotels zich vaak richten op een breder publiek.











ERUG

Stem op
Mendy


Dank je!

Stem op
Malou


Dank je!

Stem op
Lisa


Dank je!

Conceptontwikkeling - Food Rebels

WIL JE WETEN HOE ECHTE PROFS EEN CONCEPT ONTWIKKELEN? KLIK HIER!

Klik op de buttons voor de films

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.foodinspiration.nl/form/stemmensaxion/mendy.html

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.foodinspiration.nl/form/stemmensaxion/marlou.html

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.foodinspiration.nl/form/stemmensaxion/lisa.html

Conceptontwikkeling - 9 stappen

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.foodinspiration.nl/page/previous-editions/6

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://profiel.magazine.foodinspiration.nl/

http://clk.tradedoubler.com/click?p=24371&a=2056858&url=http%3A%2F%2Fitunes.apple.com%2Fnl%2Falbum%2Fchoux-pastry-heart%2Fid126091140%3Fi%3D126091822%26uo%3D4%26partnerId%3D2003

Talent van de Toekomst

Conceptontwikkeling - 9 stappen

Powered by MagStream
Technology by MagStream Real Time Publishing