Food Inspiration Man Vrouw - Manneneditie

Magazine cover

Inhoudsopgave

CROSSING BORDERS

MOOD INSPIRATION

COLOFON

FOODFUN

gratis
aanmelden

tell a
foodfriend

eerdere
edities

FOOD INSPIRATION DAY

WAT WIL DE MAN?

Alle nieuwe foodconcepten die wij zien komen – in binnen en buitenland – zijn concepten die uitblinken in vrouwvriendelijkheid. Elegantie, sfeer, lichte gerechten op de kaart, verwenmomenten, mooie wijnkaart, lichte en zachte inrichting, milde muziek; vrouwen zetten de trend. Weg van de zakelijkheid of het plat vermaak. Ruim baan voor de emotie en de beleving. Voorbeelden: Jour, Le Pain Qoutidien, Café Chocolat, Julia’s, Vapiano. Een ijzeren wet is dat mannen vrouwen volgen. Dus als vrouwen een nieuw concept omarmen, volgen de mannen vanzelf. Maar dat houdt een keer op. Er is hoop voor de klassieke hetero. Er gaat een markt ontstaan voor typisch mannelijke concepten: met stoere steaks, bier, stevige landwijnen en houten tafels. Waar ze weer even onder elkaar kunnen zijn. We weten dat een Nederlandse ondernemer bezig is met het eerste slagerij-restaurant van Nederland. Een gat in de mannenmarkt.

Hans Steenbergen

Paon Royal
Antwerpen

Man vs Vrouw:
Concepten langs de meetlat

Winnaars
Smaakvol 2009

Sneak Preview TOWNHOUSE HOTEL

Good Vibrations
Hot Concepts In Salzburg

Crossing Borders

Mood Inspiration

Colofon

Foodfun

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://profiel.magazine.foodinspiration.nl/

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://profiel.magazine.foodinspiration.nl

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.foodinspiration.nl/page/previous-editions/6

Food Inspiration Day

Paon Royal

ManVrouw I

Sneakpreview Townhouse Hotel

Smaakvol 2009

Good Vibrations

Cover

Paon Royal

Technology by MagStream Real Time Publishing