Food Inspiration 59: Storyselling

Magazine cover

Inhoudsopgave

Maar een goed verhaal is geen gortdroge opsomming van feiten: een goed verhaal heeft een punt, speelt in op emoties, sluit aan bij de interesse van de consument en draagt bij aan inzicht. 

Een Chinees spreekwoord luidt: ‘Tell me and I'll forget; show me and I may remember; involve me and I'll understand.’
Wie goede verhalen vertelt, betrekt dus zijn toehoorders erbij. De boodschap komt dan veel beter over.
In dit magazine vindt u tal van nieuwe mooie verhalen: storytelling, storyselling en storysharing.

Redactie Food Inspiration

Storyselling

Ik hoorde laatst een slimme opmerking van een ontwikkeld persoon. Hij zei: ‘Ons brein is niet gemaakt voor rapporten, maar voor verhalen.’ Een schot in de roos. Hoewel de beschikbare feitenkennis dankzij het internet geëxplodeerd is, blijven gasten/consumenten/mensen ontvankelijk voor goede verhalen.

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.foodinspiration.nl/page/previous-editions/6

http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://profiel.magazine.foodinspiration.nl/

New Marketing

Efteling

Londen

Terug naar de oertijd

Cover

New Marketing

Technology by MagStream Real Time Publishing